diumenge, 14 de febrer del 2016

Entrada de presentació

Hola!
En esta primera entrada vaig a presentar-me. Em diuen Carmina i visc a Alcoi (Alacant). El motiu de fer este curs és perque m'agrada la docència i encara que no tinc experiència en formació reglada he pogut donar cursos relatius a la meua especialitat medi ambient i també he sigut educadora mediambiental. Sempre experiències enriquidores i gratificants. Vaig pensar que fer este curs em permetria tindre més eixides laborals i actualitzar-me ja que el món de la informàtica per a mi és "eixe gran desconegut".
Vaig a confessar que és la primera vegada que faig un blog, tot he de dir, gràcies a les explicacions de l'assignatura TIC i dinàmica d'aula aplicades al TILC.

Seguint els enllaços recomanats he pogut assabentar-me de com es fa un blog i he pogut vore examples de blogs pera inspirar-me en la creació del meu.

El primer blog que he vist es el de Nieves Amorós, un blog a modus de diari personal




Però també he pogut conèixer altres examples que m'han semblat interessants com
  • Poesia infantil i juvenil on he trobat poemes relatius al media ambient, la qual cosa m'ha semblat interessant a l'hora d'emprar estos materials com a recurs docent.
    Poemes ecològics. Agustí Campos
  •  Blogs en català  on es poden cercar diferents temàtiques com ara ciència i tecnologia 
    Finalment he intentat crear el meu blog, tenint en compte l'idioma, la franja horaria, la plantilla, el disseny i altres opcions avançades que he anat coneixent. Em sembla "el principi d'una llarga amistat amb les noves tecnologies".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada